fizjoterapeuci metody Vojty
fizjoterapeuci innych metod neurorozwojowych
lekarze
pediatrzy
ortoptycy
neurologopedzy
terapeuci pracujący z dziećmi z zaburzeniami kontaktu wzrokowego
terapeuci integracji sensorycznej
psycholodzy
inni specjaliści od dzieci
UWAGA: szkolenie wchodzi w skład ścieżki edukacyjnej DNAJSPediatrics- dowiedz się więcej
prowadząca: dr n. med. i n. o zdr. Joanna Surowińska
asystent: Łukasz Mański
Gdańsk
dokładny adres zostanie podany bliżej teminu
Kontakt wzrokowy - fizjologia, patologia w gabinecie fizjoterapeuty, psychologa, logopedy w pierwszych miesiącach życia, jakie ma to znaczenie w rozwoju - diagnostyka funkcjonalna.
Jak połączyć kontakt wzrokowy z funkcją kręgosłupa.
Wzorce motoryczne w odniesieniu do kontaktu wzrokowego i w odniesieniu do zaburzeń autystycznych i poznawczych, co wiemy o zaburzeniach kontaktu wzrokowego?
Jak wspomagać rozwój kontaktu wzrokowego?
Spektrum zaburzeń autystycznych- czy są objawy na początku rozwoju -grupa ryzyka kryteria.
Odruchy związane z kontaktem wzrokowym w badaniu neurofizjoterapeutycznym w odniesieniu kierunku diagnostyki rozwoju psychomotrycznego i wzorców.
Nauka analizy kontaktu wzrokowego u niemowląt - kiedy martwić się, kiedy skierować do innych specjalistów?
Wstęp terapeutyczny podstawowy.
Zalecany jako jeden z kursów uzupełniających łączących się z kursem ontogenezy motorycznej z psychomotoryką w pierwszych dwóch latach życia dziecka jako koncepcja DNAJSPediatrics.
Wykorzystanie DNAJSPediatrics w torowaniu wzorców motorycznych.
Pielęgnacja dziecka przyjazna czy nie przyjazna? Czy ma tu znaczenie?
Literatura, diagnoza, nauka, analiza - co wiemy o kontakcie wzrokowym.
Współpraca z pedagogami, neurologopedami, psychiatrami -wpólne punkty badania.
Kurs uzupełniający dla lekarzy fizjoteraputów ortoptystów.
2200 zł